IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen    

Deel
 

 Yuk... Water... (Azula)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lightning

Lightning

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 38
Poké-points : 6

Pokémon Profiel
Leeftijd: Well, I'm about 16 months...
Level: 16
Partner: Urgh...

Yuk... Water... (Azula) Empty
BerichtOnderwerp: Yuk... Water... (Azula)   Yuk... Water... (Azula) Emptyzo nov 16, 2014 3:31 pm


Trying to get me? Then try to catch me
Water. Water. Waarvoor was water nu eigenlijk? Om je te irriteren, om een natte vacht te krijgen, om te verdrinken... Niets was goed aan water. Waarom was Lightning hier dan? Dat vroeg ze zichzelf ook af. Er waren hier natuurlijk Pokémon die hier dronken, maar déze Jolteon dronk niet graag. En dat was nog zacht uitgedrukt. In gedachten verzonken begaf ze zich naar de waterkant. Dan maar kijken naar andere Pokémon. Misschien zou er nog iets grappigs gebeuren. Ze ging nog iets verzitten, zodat ze het water niet kon raken. Iedereen die naar haar toe durfde te spetteren kreeg een flinke schok op zich af. Had je maar niet moeten spetteren.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://warriorcats.forumactie.com
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Yuk... Water... (Azula) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuk... Water... (Azula)   Yuk... Water... (Azula) Emptyzo nov 16, 2014 5:17 pm

Sick and tired, i stand alone

De blauwe pokémon gleed langzaam langs de oever, haar oren lagen stilletjes in haar nek. Ze keek om zich heen. Het was erg rustig hier. En warm. Het zand onder de poten van de pokémon brandde wat, maar ze zou zich zo meteen gaan afkoelen. Ze had een aardig lange reis gemaakt om hier te komen en ze vond dat ze er dan ook eventjes van mocht genieten. Maar eigenlijk was ze hier eerder om een andere reden. Ze moest haar aanvallen verbeteren en dit vond ze een prima plek. Vooral Waterpulse moest ze verbeteren. Die lukte nog niet altijd. De Vaporeon zuchtte eventjes en boog zich richting het water, om er enkele slokken van te drinken. Ze sloeg haar staart wat heen en weer, om wat te verkoelen. Het was echt een prima waaier. Vervolgens hees de pokémon zichzelf weer omhoog en keek ze naar het zand om zich heen. Okay, ze moest het opnieuw proberen. Eerst Water gun, dan Waterpulse, om een beetje in te komen. Ze opende haar bek en probeerde zich te consenteren. Het lukt je wel, het lukt je wel.. Ze voelde hoe er steeds meer kracht door haar heen stroomde en er een bolletje voor haar bek verscheen. Vervolgens zwiepte de pokémon hard met haar staart, om nog een beetje meer kracht te creëren. Het voelde alsof ze op springen stond en dat was het teken, dat ze de aanval moest laten gaan. Ze richtte het water naar de boom en doormiddel van een krachtige waterstraal, werd de boom nat. Het was een krachtige aanval, maar niet zo krachtig als Waterpulse. Maar in elk geval lukte deze aanval altijd.
De pokémon schudde eventjes haar kop en keek met een zelfvoldane uitdrukking naar de boom, die bijna helemaal nat gespoten was. Het voelde goed, weer eens een aanval uit te voeren. Mar ze moest nog flink trainen, om een goede guild leader te worden. Ze mocht niet zwak zijn, ze mocht de guild niet teleurstellen. De vaporeon haalde even diep adem en keek naar de grond. Het was enkel een begin, maar het ging al goed. Haar ouders zouden in elk geval niet teleurgesteld in haar zijn, als ze dit zagen. Maar zijzelf, ze zal altijd teleurgesteld in zichzelf blijven, ook al kon je het niet aan haar zien. Ze zwaaide eventjes met haar staart. Ze moest nu Waterpulse oefenen.
De pokémon haalde diep adem en voelde opnieuw die energie door zich heen stromen. Ze opende ook opnieuw haar bek, maar nu om een andere aanval te doen, hopend dat het lukte. Een grote, blauwe bal kwam voor de bek van de pokémon tevoorschijn, maar ze voelde nu al dat de aanval fout ging. Ze zette er te weinig kracht achter. Ze richtte de bal op het water, maar voor deze het oppervlakte raken kon, was deze al half uit elkaar gevallen. Ze zuchtte eventjes en probeerde het opnieuw. Met een sterke zwaai van haar staart, opende ze haar bek. Ze richtte al haar kracht op de aanval. Het voelde opnieuw vreemd aan. Een bom van adrenaline gierde door het lichaam van de Vaporeon. Opnieuw vormde er een bal van water voor haar bek, maar groter dit keer. Ze bewoog haar kop wat naar achteren, om opnieuw meer kracht achter de aanval te zetten. Vervolgens gooide ze de bal richting het water. Hij ging opnieuw fout, maar nu een stuk minder. De bal brak toen hij tegen het wateroppervlak kwam, maar het water schoot omhoog, wat betekende dat het enigszins lukte. Een kleine grijns kwam op het gelaat van de Vaporeon. Dit was waarvoor ze geoefend had. Om de kleine vooruitgangen te zien, en dit was er een.
Vervolgens keek de blauwe pokémon naar de overkant. Haar houding straalde zelfvertrouwen uit. Een pokémon zat daar. Een Jolteon, Azula herkende ze goed. Die was dan vast ook ooit een Eevee geweest. Ze grijnsde en keek de pokémon aan. “Well, hello there,” zei ze enkel en ze zwaaide even met haar staart voor een begroeting. Hopelijk was die niet nat geworden, dan had Azula waarschijnlijk een probleem, te zien aan het niet bepaald geamuseerde gelaat. Wat deed die pokémon dan eigenlijk hier, als die toch niet van water hield?
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 38
Poké-points : 6

Pokémon Profiel
Leeftijd: Well, I'm about 16 months...
Level: 16
Partner: Urgh...

Yuk... Water... (Azula) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuk... Water... (Azula)   Yuk... Water... (Azula) Emptyzo nov 16, 2014 5:40 pm


Trying to get me? Then try to catch me
“Well, hello there,” Een stem deed haar opschrikken. Er stond een Vaporeon voor haar, die vriendelijk met haar lange staart zwaaide, als begroeting. "Hellow," begon Lightning rustig. De Jolteon keek haar doordringend aan. Niets verraadde haar onzekerheid tegenover de Water-pokémon. Ze had haar net wel zien trainen. Een sterke dame.
(short, so sorry)
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://warriorcats.forumactie.com
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Yuk... Water... (Azula) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuk... Water... (Azula)   Yuk... Water... (Azula) Emptyma nov 17, 2014 1:33 pm

Sick and tired, i stand alone

"Hellow," was het enige wat de pokémon zei. Azula wachtte geduldig op een eventueel nieuw woord, maar niets kwam. De Vaporeon keek haar eventjes fronsend aan. “Bang van water?” vroeg ze toen met een klein grijnsje. Ja, dat kon altijd. Het leek net alsof de Jolteon zich bijna verstopte voor het water, alsof het ineens een of andere pokémon werd, die haar op zou eten. Nou, Azula wist dat dit niet zo was. Tenminste, zij was nooit opgegeten door een of ander meertje, dus deze Jolteon vast ook niet. Azula zette zich af en sprong met een behendige sprong het ondiepe water in. Het duurde niet lang of ze was niet meer zichtbaar, haar lichaam was samengesmolten met het blauwe water. Het was niet heel erg koud, bijna warm zelfs, maar dat was logisch, midden in de woestijn. Snel zwom ze naar de overkant en kwam ze weer boven, om zich vervolgens op de oever te hijsen. Langzaam verscheen de blauwe pokémon weer en ging ze naast de Jolteon zitten. “Right, wat doe je hier zo alleen? Dit is niet het gebied waar je een Jolteon zou verwachten,” sprak Azula toen, waarna ze eventjes haar kop schudde. Wat waterdruppels vlogen van haar hoofd en landden in het lichte zand. Ze keek eventjes naar de Jolteon. Deze had haar strak aangekeken. Een kil persoon? Wat saai. Azula zelf was nooit echt kil, alleen niet zo open. Kil. Er waren meerdere definities van kil. Je kon kil zijn en anderen negeren en afzeiken, je kon kil zijn en daardoor kortaf, je kon kil zijn gewoon omdat je heel erg gesloten was. Ja, of je was heel erg verlegen en je wilde je verlegenheid niet laten zien, waardoor je je kil ging gedragen. Ook dat kon.
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 38
Poké-points : 6

Pokémon Profiel
Leeftijd: Well, I'm about 16 months...
Level: 16
Partner: Urgh...

Yuk... Water... (Azula) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuk... Water... (Azula)   Yuk... Water... (Azula) Emptyma nov 17, 2014 4:57 pm


Trying to get me? Then try to catch me
De vrouwelijke Vaporeon zette zich af en sprong in het meer. Haar lichaam smolt bijna samen met de diepblauwe kleur van het water. Ze zwom weer naar de oever en trok zich op de natte, zanderige waterkant. De blauwe Female ging weer naast haar zitten. “Right, wat doe je hier zo alleen? Dit is niet het gebied waar je een Jolteon zou verwachten,” Vriendelijk keek de Jolteon de Water-type pokémon aan. "Dat weet ik eigenlijk zelf ook niet," Grapte ze. "Maar ik weet wel dat ik ergens naar op weg ben." Meer wist ze zelf ook niet. Warom was ze hier eigenlijk? Wat had haar hierheen gebracht? De Vaporeon keek haar weer even aan. "Maar, waarom ben jij hier eigenlijk?"
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://warriorcats.forumactie.com
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Yuk... Water... (Azula) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuk... Water... (Azula)   Yuk... Water... (Azula) Emptywo nov 19, 2014 4:55 pm

Sick and tired, i stand alone

Het leek algauw dat de Jolteon een stuk minder boos keek, ze keek zelfs vriendelijk. Sommige karakters konden ook zo snel omslaan, dat het de blauwe Vaporeon bijna verbaasde. "Dat weet ik eigenlijk zelf ook niet," zei de Jolteon. Langzaam knikte de blauwe pokémon. Aha. "Maar ik weet wel dat ik ergens naar op weg ben." Toen keek Azula haar nieuwsgierig aan. Het was wat onbeleefd om er helemaal op los te vragen, maar wat hield haar tegen? Niets eigenlijk. “Waar ben je dan naar op zoek?” vroeg ze toen op een geïnteresseerde toon, maar ook vriendelijk. Vervolgens nam de Jolteon haar beurt om Azula wat te vragen. "Maar, waarom ben jij hier eigenlijk?" vroeg deze toen. “Water, ik was benieuwd of dit water echt zo geweldig was als alle waterpokémon zeggen,” sprak ze toen, met een zwaai van haar staart. Ze keek eventjes om zich heen, haar oren wiebelden wat heen en weer. Het was echt heel erg warm en verschrikkelijk fijn was dat niet voor haar schubben. Ze voelde zich wat uitgedroogd. Nee, het voelde niet heel lekker aan. “En, zou ik mogen weten met wie ik te maken heb?” vroeg Azula vervolgens op een vriendelijke toon, geïnteresseerd in de pokémon voor haar.
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Yuk... Water... (Azula) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuk... Water... (Azula)   Yuk... Water... (Azula) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Yuk... Water... (Azula)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Azula -"
» Dark dreams &&AZULA
» Water is there for explore. Lets try it.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokemon Mystery World :: Dungeons :: Blackspring Oasis-