IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen    

Deel
 

 Let's go all the way baby ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Villain

Villain

Geslacht Pokémon : Man Aantal berichten : 19
Poké-points : 4

Pokémon Profiel
Leeftijd: 1 year ~
Level: 18
Partner:

Let's go all the way baby ~ Empty
BerichtOnderwerp: Let's go all the way baby ~   Let's go all the way baby ~ Emptydo nov 20, 2014 4:29 pm

Well, hi.

Na het zien van enige onbekende namen, dacht ik dat het wel een mooi idee was om ze te laten zien wie nou die vreemde Villain is.
Mijn naam is dus Anita. Al zal ik door sommige mensen Tutu genoemd worden, een bijnaam die mij lang, lang geleden gegeven is, is Anita helemaal prima. Ik ben momenteel achttien jaar oud en wonende in een wijk in zuid-Rotterdam, samen met moeder, stiefpa, broertje, zusje en de vier honden.
Het Middelbaar heb ik enige tijd geleden afgerond en momenteel doe ik een opleiding Paraveterinair op het Wellant College te Gouda.

Pokémon was ooit een grote obsessie van me, maar dat is het al een flinke tijd niet meer. Toch weet ik me er altijd in te vinden en blijft het een prachtig jeugdsentimentje ;3;. Mijn favoriete Pokémon zijn Charmander, Grovyle, Mawile en Pikachu (< how Mukkin' original). Mijn favoriete PKM-game is Explorers of Time/Darkness/Sky.
Mijn momentele obsessies zijn Arrow, Once Upon A Time en nog zoveel meer. De enige permanente obsessie die ik heb is Assassin's Creed. Deze obsessie gaat diep. Zo diep dat zelfs ik er soms een beetje bang van word.

Om het even origineel te houden: Mijn kamer heeft een bed, bank, 2 cdkasten, 2 bureaus, geen kleed meer want die heeft mn moeder gestolen, PS4 (+ games), TV, PC (+ monitor), Laptop, heleboel boeken op de grond en in de kast, kleren overal en bovenal: Assassin's Creed poster (collectie gaat groeien. Bestaat voor nu uit deurposter (AC3) & Muurposter (ACU).

Dus, dat is dat. Nu weten jullie wat voor monster zich op deze site begeeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mephisto

Mephisto

Geslacht Pokémon : Man Aantal berichten : 15
Poké-points : 4

Pokémon Profiel
Leeftijd: Onbekend
Level: 20
Partner: Once I believed I could find just a trace of her beloved soul.

Let's go all the way baby ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's go all the way baby ~   Let's go all the way baby ~ Emptydo nov 20, 2014 8:07 pm

Ik heb echt nog nooit met een mede-Anita op een forum gezeten, maar eens moet de eerste keer zijn. Awesome.

Welkom! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Let's go all the way baby ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Water is there for explore. Lets try it.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokemon Mystery World :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-life-