IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen    

Deel
 

 Those Ghosts...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Libra
Admin
Libra

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 175
Poké-points : 26

Pokémon Profiel
Leeftijd: 2 jaar en 7 maanden
Level: 13
Partner: Come 'nd try to catch me, baby.

Those Ghosts... Empty
BerichtOnderwerp: Those Ghosts...   Those Ghosts... Emptyza nov 15, 2014 12:20 pm

Notes: -

Tag: OPEN

Words:273
Het was een best fijne herfstdag, niet te koud, maar wel een stevige wind. Libra liep met rustige passen over een van de straatjes, voor zo ver je deze paden straatjes kon noemen, van Riverflow Town. Het was de eerste keer dat ze in dit dorp was. Het is hier rustig, zeg. Dacht ze terwijl ze om zich heen keek. Misschien is dit het rustige deel van Riverflow Town? Ik weet 't niet... Ze beantwoordde haar eigen vraag terwijl ze een pleintje op wandelde. Ze bleef staan toen ze een bord zag staan aan de rand van het plein. Op het bord hingen verschillende briefjes, zag de Deino (voor zo ver ze wat kon zien met die fluffy pluk haar voor haar ogen). Nieuwsgierig naar wat er precies op het bord stond, liep de Dark-Dragon-type Pokémon richting het bord.

Toen ze ervoor stond, kon ze lezen wat er op de briefjes stond. "The Ghosts." Las Libra hardop. Wie of wat zijn The Ghosts? Dacht ze. De Deino draaide zich om, rondkijkend of er een Pokémon was waar ze aan zou kunnen vragen wie, of wat, The Ghosts waren. Toen ze een andere Pokémon zag waarvan ze dacht dat deze het wel zou kunnen weten, liep ze naar deze Pokémon toe. "Hallo," Zei ze vriendelijk. "Weet jij misschien wie of wat The Ghosts zijn? Er hangen namelijk verschillende briefjes met de naam The Ghosts op dat bord daar." Bij het zeggen van die laatste paar woorden bewoog ze haar hoofd in de richting van het bord waar ze net had staan lezen. Hopelijk weet deze persoon antwoord op mijn vraag... Dacht ze er achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pkmnmysteryworld.actieforum.com
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Those Ghosts... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Those Ghosts...   Those Ghosts... Emptyza nov 15, 2014 1:01 pm

Sick and tired, i stand alone

Zoals weleens vaker was de blauwe pokémon op weg naar een of andere random plek. Haar pootjes raakten de harde bosgrond bij elke stap aan, haar staart sleepte wat achter haar aan. Haar oren vingen ieder geluid op rondom haar, haar neus rook iedere vreemde geur, haar ogen vingen elke beweging 0p. Zo liep Azula altijd door het gebied van de Ghosts heen, oplettend. Kijkend of er gevaar dreigt, maar negen van de tien keer was er niets. Weinig pokémon wisten van het bestaan van the Ghosts af, maar hun stadje was niet heel onbekend. Soms kwamen er ineens pokémon voorbij, voor een pauze of om de weg te vragen. Dat vond de blauwe waterpokémon prima, al wilde ze wel eerst even weten of ze normaal waren. Slechte pokémon had ze niet nodig in hun gebied. De vrouwelijke pokémon ving opnieuw een geur op, eentje van een onbekende pokémon, voor haar onbekend in elk geval. Meteen zochten haar donkerblauwe ogen naar aanwezigheid in de omgeving waar zij zich bevond, maar ze zag geen beweging, behalve de blaadjes die meebewogen met de wind. Ze zwaaide eventjes met haar lange staart, maar zette haar doelloze reis voort. Misschien kwam ze de pokémon nog wel een keer tegen, ergens verderop.
En inderdaad. Haar blik viel algauw op een Deino, die onwetend naar het bordje ‘The Ghosts’ staarde. Een kleine grijns kwam op het gelaat van de Vaporeon. Die pokémon vroeg zich uiteraard af wat The Ghosts nou weer waren. Ze ging rustig zitten en keek toe, hoe de pokémon nog steeds met een blik vol vragen naar het bordje staarde, tot deze haar opving. De pokémon ging meteen staan, wachtend op de vraag die te verwachten viel. Het was dan ook normaal dat je als pokémon dingen wilde weten waarvan je niet wist wat het was. "Hallo," sprak de vriendelijke Deino stem. Azula knikte als begroeting en wist een glimlach op haar gelaat te toveren. "Weet jij misschien wie of wat The Ghosts zijn? Er hangen namelijk verschillende briefjes met de naam The Ghosts op dat bord daar." Azula keek naar de pokémon, die haar hoofd richting het bordje richtte. Een kleine grijns kwam op haar gelaat. “Wat denk je..?” vroeg ze toen, opnieuw met diezelfde grijns. Ze ging zitten voor de niet dreigend lijkende pokémon en vouwde haar staart rondom haar poten. “Nee wacht, ik verwoord het anders,” sprak ze vervolgens. “Ken je Guilds?” De Vaporeon had een nieuwsgierige blik in haar donkerblauwe ogen en een kleine glimlach sierde haar gelaat, de grijns was merendeels verdwenen.

I hope you don't mind? C:
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Libra
Admin
Libra

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 175
Poké-points : 26

Pokémon Profiel
Leeftijd: 2 jaar en 7 maanden
Level: 13
Partner: Come 'nd try to catch me, baby.

Those Ghosts... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Those Ghosts...   Those Ghosts... Emptywo nov 19, 2014 1:57 pm

Notes: -

Tag: A Vaporeon (Azula)

Words: 177
De Pokémon voor haar, een Vaporeon, liet een kleine grijns zien. "Wat denk je..?" Libra keek de blauwe Pokémon even aan terwijl ze nadacht en beantwoorde die vraag met: "Ik weet het niet, anders zou ik het toch niet gevraagd hebben?" De Vaporeon voor haar ging zitten en sloeg haar staart om haar poten. "Nee wacht," Zei de water-Pokémon. "Ik verwoord het anders. Ken je guilds?" De Deino dacht even na, wat wist ze over de guilds? Ze had wel dingen gehoord over de groepen Pokémon die anderen hielpen als ze bijvoorbeeld iets dat hun dierbaar was kwijtgeraakt waren in zo'n gevaarlijk doolhof...  Hoe heette die dingen ook al weer? Ohja! Dungeons. "Ik denk het.." Was Libra's antwoord. "Als je met 'guilds' de groepen Pokémon bedoeld die anderen helpen, dan ken ik ze een beetje." Wacht.. Het drong nu pas tot haar door waarom de Vaporeon aan haar gevraagd had of ze wist wat guilds waren. The Ghosts zou een guild kunnen zijn! "The Ghosts..  Is dat een guild?" Vroeg ze aan de blauwe water-Pokémon voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pkmnmysteryworld.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Those Ghosts... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Those Ghosts...   Those Ghosts... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Those Ghosts...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The Ghosts
» Aanmeldtopic The Ghosts!
» Stuck in fear [Ghosts]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokemon Mystery World :: Guild-gebieden :: The Ghosts :: Riverflow Town-