IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen    

Deel
 

 Rain

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rune
Admin
Rune

Geslacht Pokémon : Man Aantal berichten : 65
Poké-points : 13

Pokémon Profiel
Leeftijd: 4 Jaar
Level: 20
Partner: Ready to set the world on Fire?

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Rain   Rain Emptyza nov 15, 2014 5:36 pm

&Azula

De zon begon al langzaam aan haar aftocht naar beneden, diverse wolken begonnen al te vormen in de lucht, een teken dat het misschien dat het aankomende nacht regende. Even snoof Rune, het laatste waar hij zin in had was wel regen en hij had ook nog het nadeel dat de Blitzle bes ver was van zijn huis. Waarschijnlijk te ver om droog te kunnen blijven voor de bui ging beginnen. Even lichtte de bliksemschicht op zijn hoofd geel op van irritatie, waarom was hij ook al weer richting het strand gegaan? Hoe dan ook, het zou een slim idee voor hem zijn om een schuilplaats te zoeken. Zijn hoeven lieten diverse afdrukken achter in het zand, zijn blauwe ogen scanden de omgeving, het leek er niet op dat er ergens een schuilplaats was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Emptyza nov 15, 2014 7:57 pm

Sick and tired, i stand alone

Het water rondom het lichaam van de blauwe pokémon was koud, maar de pokémon genoot ervan weer eens in het water te zitten, het was namelijk een lange tijd geleden. De pokémon duwde haar kop onder water, het zoute water kwam in haar bek, maar erg vond ze het niet. Langzaam smolt haar lichaam samen met het water, waardoor ze niet meer zichtbaar zou zijn. De vrouwelijke pokémon keek naar de waterpokémon, die door de planten zwommen. Het was altijd prachtig om weer te zwemmen. De pokémon kwam weer boven en langzaam verscheen ze weer. Haar blauwe ogen keken naar het strand, waar ze zich zo weer op zou begeven. Ze was toch wel aardig ver door gezwommen. Opnieuw dook ze onder water. Door hard met haar staart te bewegen, evenals met haar poten, wist ze van de aardig sterke stroming te ontsnappen. Met haar sterke poten zette ze zich af tegen de rotsen die in het water lagen. Enkele vissen keken haar aan, anderen zwommen met haar mee tegen de stroming in. Het duurde niet lang of het werd steeds ondieper. Ze was bijna bij de kust. Ze was blij, eindelijk weer in het water te zijn gekomen. Dat was echt veel te lang geleden.
Zodra ze haar poot op het strand zette, begon ze zich uit te schudden. De zon was langzaam aan het verdwijnen en maakte plaats voor een donkere, bewolkte lucht. Het zou vast en zeker gaan regenen later. De vaporeon trok eventjes met haar oren. Het was eigenlijk al veel te laat. Ze moest allang in het Ghosts gebied zijn. De pokémon sloeg eventjes met haar staart en begon haar pas wat te versnellen. Ze zag hoefafdrukken in het zand staan. Die pokémon zou vast en zeker ook schuilen of een schuilplaats zoeken. De pokémon versnelde opnieuw haar pas en zag inmiddels in de verte al een pokémon. Dit keer zette ze er een sprintje en remde ze zodra ze naast de pokémon was. “Heyhoi,” sprak ze enkel en ze sloeg met haar staart. "Opzoek naar een schuilplaats, right?" vroeg ze toen en ze trok eventjes met haar oren.
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Rune
Admin
Rune

Geslacht Pokémon : Man Aantal berichten : 65
Poké-points : 13

Pokémon Profiel
Leeftijd: 4 Jaar
Level: 20
Partner: Ready to set the world on Fire?

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Emptyza nov 15, 2014 9:25 pm

Achter Rune klonk er geroffel, al negeerde de Blitzle het en liep gewoon door. Dit bleef gebeuren totad de Pokémon waarvan het geluid hoogstwaarschijnlijk kwam vlak naast de zwart met witte Pokémon stond "Heyhoi," klonk er. Abrupt stopte Rune en keek naast hem stond een blauwe Pokémon welke hij niet herkende "Opzoek naar een schuilplaats, right?" het hoofd van de Electrified Pokémon knikte instemmend "Ja, jij ook zeker?" al was het best wel duidelijk dat de meeste wezen bij het aankomende weer gingen schuilen maar natuurlijk waren er altijd nog Pokémon die zulk weer heerlijk vonden. In de verte klonk er al gerommel niet nu al!
Terug naar boven Ga naar beneden
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Emptyza nov 15, 2014 11:22 pm

Sick and tired, i stand alone

De zebrapokémon vroeg haar of zij ook een schuilplaats zocht. Een kleine grijns kwam op haar gelaat. “Nee, ik ben op weg naar mijn schuilplaats,” sprak ze, kijkend naar de pokémon. Het was een Blitzle. Geen zwakke pokémon. Ze keek hem eventjes onderzoekend aan. Vervolgens begon ze weer te stappen, gevolgd door een zwiep met haar lange staart. “We kunnen ook lopend praten, right?” ze wilde er eigenlijk nog achter voegen; want zo niet heb je echt geen conditie, maar dat besloot ze eventjes te vergeten. Dat kwam ook weer zo hard over en ze moest niet alleen vijanden maken, al maakte je die niet alleen door één opmerking. Toch, ze moest in elk geval niet te veel haters achter haar aan krijgen, dat was niet goed haar reputatie als leader. Ze keek de pokémon eventjes aan, terwijl ze in een langzaam drafje over het stand liep, het zand vloog rondom haar poten. “Heb je al een bepaalde plek in het zicht?” vroeg ze vervolgens, op een geïnteresseerde toon. Ze bewoog haar staart heen en weer, waardoor er wat zand omhoog vloog. Een heel erg nutteloze actie voor haar leven en voor de wereld, maar soms moeten dingen gewoon, vond ze. En dit keer moest ze gewoon dat zand omhoog laten vliegen. Dat is zo een ding.
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Rune
Admin
Rune

Geslacht Pokémon : Man Aantal berichten : 65
Poké-points : 13

Pokémon Profiel
Leeftijd: 4 Jaar
Level: 20
Partner: Ready to set the world on Fire?

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Emptyza nov 15, 2014 11:42 pm

“Nee, ik ben op weg naar mijn schuilplaats,” oh, dat zou wel prettig zijn zeg voor haar, waarschijnlijk was dat meer in de buurt dan zijn huis. “We kunnen ook lopend praten, right?” Rune knikte instemmend, dat zou ook handiger zijn voor als hij nog voordat de regen misschien te hard werd droog kon staan. Ineens wist de Blitzle wat voor Pokémon degene voor hem was, het was een Vaporeon. “Heb je al een bepaalde plek in het zicht?” al meedravend met haar schudde de wit met zwarte Pokémon zijn hoofd "Nee, eigenlijk niet." de lange vinachtige staart van de Vaporeon bewoog heen en weer "Ik ben trouwens Rune." besloot hij zichzelf maar te gaan voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Emptyzo nov 16, 2014 12:25 pm

Sick and tired, i stand alone

De Blitzle had instemmend geknikt, toen de blauwe pokémon voorstelde om te gaan lopen en dan te praten, want anders werden ze alsnog nat en dat was niet de bedoeling. Met grote stappen liep de blauwe Vaporeon door het zand, wat bij elke stap omhoog sprong. Ze keek nog eventjes onderzoekend naar de Zebra-achtige pokémon. "Nee, eigenlijk niet." Sprak de pokémon vervolgens. Ze knikte toen. “Naja, dan moet je een plek zoeken, lijkt me.. of heb je een thuis?” vroeg ze hem toen, waarna ze weer voor zich uit keek. Enkele donkere wolken hadden zich voor hen verzameld. "Ik ben trouwens Rune." Azula knikte en sloeg de naam op in haar geheugen, samen met zijn uiterlijk. Sommige dingen kon je het best gewoon onthouden. Misschien was het nuttig voor later. “Ik ben Azula,” stelde ze zichzelf voor met een knikte en ze verlangzaamde haar pas wat, om naar de wolken te kijken. Ze duwde de pokémon eventjes tegen zijn schouder. Ze draaide zich om – er vanuit gaand dat hij haar toch wel zou volgen, en liep richting de duinen, die achter het strand lag. “Laten we zo gaan, dan zijn we sneller bij het bos,” legde ze uit en ze versnelde eventjes haar pas, om sneller en makkelijker de duinen op te gaan.
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Rune
Admin
Rune

Geslacht Pokémon : Man Aantal berichten : 65
Poké-points : 13

Pokémon Profiel
Leeftijd: 4 Jaar
Level: 20
Partner: Ready to set the world on Fire?

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Emptyzo nov 16, 2014 2:20 pm

Terwijl de twee aan het lopen wat sprak de Vaporeon “Naja, dan moet je een plek zoeken, lijkt me.. of heb je een thuis?” natuurlijk heeft hij een huis. ”Ja, Alleen deze is niet bepaald om de hoek.” sprak Rune en nadat hij zichzelf had voorgesteld knikte de blauwe Pokémon en stelde haarzelf voor “Ik ben Azula,” dat is eigenlijk een best wel mooie naam en ineens voelde werd zijn koers gecorrigeerd door de blauwe Pokémon, oké dan? “Laten we zo gaan, dan zijn we sneller bij het bos,” Het bos dus, al was de Blitzle er nog niet geweest was hij best geïnteresseerd in haar plek. Vlak naast Azula bleef hij draven, het gele zand vloog naar achter met elke stap die de zwart met witte Pokémon zette. ”Dus, wat was jij hier vooral aan het doen?” eigenlijk was het een niet al te slimme vraag, zij is een watersoort en ze zijn hier bij de zee. Logisch antwoord zou er dus komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Emptyzo nov 16, 2014 7:32 pm

Sick and tired, i stand alone

”Ja, Alleen deze is niet bepaald om de hoek.” Vertelde de Blitzle en langzaam knikte Azula. Hij mocht eventueel wel in Riverflow town overnachten, om later weer verder te trekken. Zijzelf had daar nooit problemen mee, zolang hij zich maar niet met de Guild bemoeide. “Je mag eventueel wel schuilen bij mijn schuilplek? Ik heb vast wel een plek voor je,” stelde ze toen voor, op een zakelijke toon. Ze keek hem even aan, maar richtte haar blik vervolgens weer op het zand voor haar. Ze drukte zichzelf bijna tegen de bodem en sprong toen op de duin, om zo met sprongen boven te komen. Ze keek hem aan en wachtte tot hij ook boven was. ”Dus, wat was jij hier vooral aan het doen?” vroeg de pokémon toen. Azula haalde haar schouders op en ging toen in een drafje door. “Ik zocht eventjes het water op, ander water dan bij mij thuis,” sprak ze toen met een kleine glimlach en ze keek hem aan. “Soms is zout water heel fijn voor een watersoort zoals ik,” legde ze uit. “Dus, wat deed jij daar?” vroeg ze toen op een geïnteresseerde toon. Ze zag het bos al verschijnen, dus zette ze weer wat vaart achter haar pas. Het duurde nog wel eventjes voor ze thuis was en wilde echt niet in een of andere woeste storm belanden.
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Rain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rain

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokemon Mystery World :: Dungeons :: Rocky Seashore-