IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen    

Deel
 

 Opdrachtentopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Azula
Guildmaster
Azula

Geslacht Pokémon : Vrouw Aantal berichten : 179
Poké-points : 41

Pokémon Profiel
Leeftijd: 23 maanden ღ
Level: Level 21 ღ
Partner: You're unforgiven too ღ

Opdrachtentopic Empty
BerichtOnderwerp: Opdrachtentopic   Opdrachtentopic Emptyvr nov 14, 2014 4:32 pm

Opdrachten
In dit topic zijn de opdrachten te vinden die gedaan kunnen worden. Het is van een graad van makkelijk naar moeilijk. Hoe moeilijker de opdracht, hoe meer punten er te verdienen valt. Het is ook voor solitaire pokémon mogelijk een opdracht uit te voeren. Je mag elk moment proberen een opdracht uit te voeren, maar de admins bepalen of het je gelukt is. Dat zal in het topic komen te staan.
Makkelijke opdrachten

Opdrachtentopic 001
Hallo! Ik ben opzoek naar mijn vriend! Hij is al een lange tijd verdwenen en ik heb echt geen idee waar hij is.. Kan je me helpen? De laatste keer dat ik hem zag, was hij bij het Burning Labyrinth. Misschien is hij daar nu ook? In elk geval, vind hem!

Informatie: De Bulbasaur is zijn vriend kwijt. Vind hem! Je krijgt 6 punten als je de opdracht succesvol afsluit. De pokémon is een Skitty. Hij is voor het laatst gezien bij het Burning Labyrinth. De opdracht is voor iedereen uitvoerbaar.


Opdrachtentopic 122
Heyhey.. Ik ben zo onhandig zeg.. Echt, ik weet niet meer waar ik mijn Dawn stone gelaten heb.. Lag ik te slapen..? Of slaap ik nu..? Is dit een nachtmerrie..? Ik weet het even niet meer..

Informatie: De Mr. Mime is zijn Dawn stone verloren en weet niet precies meer waar, maar één hint. (7 - 3) + (2 : 2) = het gebied waar het ligt. Je krijgt 8 punten als je het voorwerp vind en het naar de Mr. Mime brengt!


Dit zijn momenteel de enige twee openstaande opdrachten. Denk jij dat je dit aankan? Probeer het dan nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Opdrachtentopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het opdrachtentopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokemon Mystery World :: Algemeen :: Guilds-